16 augusti 2009

Ha ha vilken dag!

Jaaaa jag trodde inte mina ögon när en vän till oss kom från våran bil på gården utan skort mot vårat hus, vaaaaa fan utan skor var min första tanke. Snabbt på med ett par byxor då jag halv väg fått på mej hälften av kläderna typ...
Ha ha vilken syn, så i dag blev det mycket snack och liten verksta alltså :o) Blev bjuden på pizza gjorde vi också och han hade att tillägga, skit by dett är! Å jag håller starkt med!

Annars inte gjort nå i dag typ (som vanligt nästan) främmande mot kvällen också av mia och hennes familj, riktigt go familj det där som är värda allt!!! Sen kom även ännu en underbar människa med en massa nybakata bullar, tack Ethel (om jag stava rätt) du är en hejare på det här med bullar, satan vad goda dom var. Mumma riktigt!

Klockan fem kom Liam hem gjorde han, varit hos sin stödfamilj och det hade gått super skit bra om man säger så. Härliga ni är, bara älskar er Margareta och Anders ni måste vara några få personer på denna jord som är totalt underbara!!! Så snällt av er att ställa upp.

Ja vi har nämligen skaffat stödfamilj åt dom två yngsta det har vi gjort, men tänker inte gå in närmare på det just nu om hur var och när typ. Orkar bara inte gå in på det men jag kan ju säga så ni alla vet att mitt mående är inte speciellt bra kan jag säga, därför vill jag också vara i fred från er som hatar mej/oss för min egen säkerhet och eran säkerhet. För jag lovar inget alltså, jag är inte mer än bara människa det är jag inte. Trodde man var en "terminator" länge... men nääää se ni inte alls. Snubblade till rejält och en massa motgångar och jävelskap och sorry soc jag blir så trött på er också. Läkarkåren också dessutom, segt där.

Näää nu skall jag hoppa i säng efter kvällens dos (ja då något tag fram över så kommer jag att vara starkare än mina fiender och kommer kunna ta saker och ting på rätt sätt. Måste bara arbeta på det)

LOVE YOU alla underbara människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar