26 juli 2009

Men nu så får det för i helvete vara nog!

Ja nu är alla kidds nästan i säng, Sanna kvar bara hon äter chips hon och kollar på film och alla tre pojkarna ligger uppe och sover. Emil o Oskar nyss somnat, Emil var svår att få i säng men han sov ju middag också tills hon var halv sju, sju. Så det gjorde vi bra en då att han sover redan nu. Eller vi och vi, det är darling som är så himla duktig på att lägga honom. Har då inte lagt han många gånger jag inte under detta halvår vi bott här nere på kroken, kan nog räknas på en hand det...

Var ut och skulle titta på den här volasdagen eller vad det heter i dag men så fort man tänkte tanken på att gå ut och kom ut på byn började det regna, så vi tittade bara på bilarn, traktor och mopeder. Sen ledsna man som fan och gick hem. Att det skall regna jämnt skit väder vi har!!! Så himla tråkigt!!
Blivit mycket ut den här helgen och Emil och Liam verkar less på att åka vagn och det blev ju sent i fredags på persmässan men dessto tidigare på Lördagen. Mitt tålamod var också slut, inte lätt hålla koll på alla kidds och sej själv en sån här helg inte.

I morgon skall vi till bollnäs/söderhamn en vända med Sanna och Oskar, väg och införskaffa lite bra att ha saker hemma. Men först skall ja ta och ringa och fråga vad i helvets jävla skit fan pengarna har tagit vägen denna jävla gång??? Ja så jävla irriterad jag blir, föra månaden strulade också för då kom pengarna till fel konto och ett jävla krångel det var, men det har det varit dom senaste gångerna. Men det är som vanligt det när det är en massa yngre förmågor som tror att dom kan bara för att man är ny utbildad och tror att böckerna man läst också gett en efarenhet. Så i morgon klockan halv nio då är jag på "krigsstigen" det kan jag lova, för vi har också räkningar som skall betalas och vi måste också ha mat hemma. Så i morgon då skall det vara löst och det är punkt slut alltså! Ja ger mej inte! För hur dom en vrider sej så nog fan är rumpan där bak!
Så jag skall försöka hålla en sån här riktigt bra ton och vara så snäll och duktigt!! Men det brukar inte fungera så där mer än några sekunder!!
Men laddad är jag och explosiv och nu får det vara nog krånglat för den där fröken duktigt också!

Näää nu skall jag ta och duscha så är man redo för fight i morgon!

Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar