20 juli 2009

Furuvik 19/7 -09










































En helt underbar dag i furuvik hade vi, toppen härligt!
Det blev en vända då det regnade i en halv time, å man tänkte NEJ!! Tusan också, men till slut så blev det underbart väder när vi hade ätit och efter det väntade karuseller, i hela strax över fyra timar åkte vi allt och lite till, super skoj!
Sanna lurade även upp darling i skepet, oj oj oj, det var en syn det. Jag och Oskar hade då åkt bilarna när vi gick för att leta efter dom. Jag sa åt Oskar, var tusan är dom då. Titta i skepet mamma säger han då och då hör jag Sanna ropar Mamma! Å jag vinkar och tänker var tusan är Mange då (?) till slut så säger Oskar, men bredvid Sanna. Å till min stora förvåning ser jag honom där, lik blek! Trode han skulle tuppa av. Men han klarade sej...

Fan vad kul vi hade det, helt underbart. Avslutade resan med Mc donalds, gött!!!

Ja som sagt vad skall jag säga, bilderna säger redan allt!

Ses nästa år furuvik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar