21 april 2009

Söderhamn!

Det var en tripp till Söderhamn i dag också. . . Men morgonen började segt. TRÖTT TRÖTT TRÖTT! Emil krånglade i natt, somnade jätte fint men vid nio tiden ca då började han vaknade ett x antal gånger och vid tolv bestämde han sej för att vara vaken tydligen. Tog han till våran säng när vi la oss men det gick inte nå det. Han låg och sparkade och slogs ( vänliga slag och sparkar, men nog irriterad blev man en då) Halv två då tröttnade jag på han så då gick jag och Emil ner. . Jag la mej på soffan under täcket och tittade på gossen som satt där på golvet. Men till slut restade han sej och hittade en skiva och fodral så då började han att pygla med det. Öppna stänga öppna och stänga. . Själv såg jag segel båtar! Halv tre då sa jag till han att nu Emil ska du sova så då åkte han i säng inte ett ljud och inte mamma heller. Tror jag tvär slockna för att sedan väckas av klockan halv sju. Sen var det full rulle, Liam vakna typ exakt samtidigt som klockan.
Sanna väg till skolan och Inga kom ner och hämtade grabbarna då vi skulle ge oss av mot Söderhamn för att shoppa lite. Så tro om ni vill, men inte ett endaste barnplag. Mäkta förvånad jag blev på mej själv. Måste vara sjuk hi hi. . Nej då men nej blev inget sånt. Var och tittade på en massa annat. In och ut ur affärer. Så det blev lite div prylar gjorde det lite smått och gott. Hittade även något åt Sanna, för hon fyller år på Torsdag. Men hon har även fått lite smått och gott så här före också. Cykel, badkläder, skor, lite vardagskläder och nå samlar docka. Går ju bra när dom är stora så hon vet att det är förskott också. Men lär bli något paket på Torsdag också.
Åkte kl halv tio i morse och var hemma vid fem. Passade på att handla hem lite till frysen också så har man lite att grilla när det blir fint och lite annat. Så dålig matfantasi så.
Nej nu känns det som mina ögon går i kors också. Blir en dusch och sova, försöka skriva sista listan till kalas också vad som fattas.
Men just nu kan jag inte tänka så det får bli i morgon det. . .
Natt natt, zzz!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar