09 november 2009

Upp och ner men nu bara upp!!

Usch har varit nå hemska dagar som man gått i rena rama dimman men nu känns det som det bara är upp igen alltså! Helt fucking underbart!

Känt att denna vecka har vänt till något så bra och det känns riktigt bra. Fått sortera upp en massa i olika fack och jag har bättre koll på mej själv vart jag står och är och lagt en massa saker på hyllan i det förgångna och tänk mycket på det här med att jag är intresserad för jag är en del av framtiden. Så det känns riktigt skoj!! Nice!!!

Lite besviken på läkaren eftersom hon inte gjorde som vi kommit överens om men det ser ut som att det löser sej också. Tusan vad det rullar på nu!

Så glad vet inte vad jag skall skriva men vill tacka kontaktperson och alla vänner som finns och som har stötat och hjälpt mej och min familj och dom nära och kära som finns. Hur som helst ni vet vilka som skall ta åt er!

Älskar min familj!!!!!

2 kommentarer: