23 november 2009

Tänkte faktiskt!!


Ja vi tänkte faktiskt hoppa i säng och nattade fejjan (facebook) i vanlig ordning, men var upp och gav Liam nappen nyss så det är bästa att avakta lite i fall att och efter att har fått en upplysning om när skall du blogga (?) *ler* så slog det mej att det var några dagar sen också.

Kan inte skriva så mycket om helgen, för den var alldels alldels alldels underbar!!! Mmmmm vilken helg!!!! Bara mys mys mys hela helgen lång! Helgen var dessutom barnfri, Emil var Emma en vända på Lördag dag men annars så var dom på olika ställen och har haft det mycket bra vad jag kan förstå.

Här tjattas det fortfarande i Kåvepenin och det skall han äta tills det är slut och skulle väl räcka i sex dagar och och lite in på sjunde dagen så det är ju inte allt för långt kvar! Men man får liksom lura i honom det, Emil alltså. För han tycker inte att det är någon höjdare. Men upplever faktiskt att han börjar bli bättre och det är väl bara jag som är dunder förkyld ännu. Sen hoppas jag att vi inte blir förkyld nå mer i år, för då isolerar vi oss :o) Närrå men less på det nu...

Ååå sen har jag fått så jävla ont så det går då inte beskriva det heller och inte vet jag vad det är. Närmast man kan komma är väl Magkatarr då eller är det bara som så att jag krympt hela mitt system med att inte ätit något på två veckor förutom några få tuggor och en macka eller två.... ja jag vet inte.
Men så här känns det typ, började med så här ont i "maggropen" om det var i förgår kväll eller i går morse, men sen var det inge mer med det. Men så fort jag sväljer så gör det super ont en bit ner från halsen och genom hela bröstbenet och så blir det samma sträcka bak på ryggen, känns som man sväljer en elefant och åt fel håll så att säga, känns som om att det bara pressas ut där det åker igenom och blir nå så här krampliknande det känns och sen när man inte sväljer då går jag runt och är öm som fan där bak och i bröstbenet. Ja jag vet inte vad det är mer än att det gör så jävla djuriskt ont så!!!!!!! E det för nå (?) Magkatarr? Att man ätit för dåligt så allt har krympt? Ja näää ja vet inte!
Fick någon tabellt tidigare och sen har jag tuggat på någon annan tablett som skall vara bra för såna här endamål, men näää ja vet inte om det hjälper. Varken sämre eller bättre, tur det går att sova med det i varje fall.

I morgon blir det en tur till Kommun alltid det vanliga och sen på utvecklingsamtal med Oskar, som skjutits upp två tisdagar på rad så det blir väl tredje gången gillt nudå...

Så jag önskar er en lika härlig kväll och natt som jag har och skall ha, Love you!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar