15 november 2009

112

Inte orkat bloggat något just och nu ännu mindre blev riktigt dålig i går kväll då trodde man att nu är det de sista man gör på denna jord!!!

Jaha vad orsaka detta då, jo dåligt mående och att man inte ätit sen början på veckan... vet väl jag hur det blir då. Men går det att stoppa när man väl sitter där näää känns inte som så då.

Varit så yr i skallen halva veckan bara blivit sämre typ och orkeslös och trött och ja allt... I går kväll blev jag riktigt jävla dålig.

Ont i skallen, ja det gjorde så ont så man visste inte vad man skulle göra. Mådde illa, ont i magen. Låg på soffan ett tag... tröttheten kom. Panik, bröst smärtor och kändes som man inte kunde andas och man bara kom och gick alltså, ej kontaktbar mellan varven. Hörde inte ens telefon ringde. Totalt väck alltså! Minnet finns där hur allt börja liksom och sen vet jag inge mer än när jag tog ett djupt andetag utanför dörren och sen vaknar upp på akuten.

Min man ringt 112, vaknar upp på akuten. En massa frågor och dåliga svar.. Halv tre i natt då såg jag bara en sak och jag skall hem så då hämtade min man mej, panik på sjukhus det är inte min plats. Så nu blev tydligen min medicin kvar eftersom jag bara drog så nu äter jag inte längre stämmingshöjande och det heller så. Men äää får väl vara som det är helt enkelt!

Men jag lever och det kommer jag fortsätta göra hoppas jag... men redo att fixa till det mesta så :o) Finns inge ont som inte har nå gott med sej sägs det, men jag vet inte ja. Men det är bara köra på och så länge man inte gett upp har man inte förlorat heller så... som tur är så det är bara ta det lugnt och andas på och sköta sitt så att säga och inte hålla på så mycket. Så löser det sej, man väljer ju själv hur man vill göra.

Jahapp näää nu blir det plocka ihop lite snabbt! Nu vecka nya hårda tag!

Kram på er alla vänner!

2 kommentarer:

  1. Men Uscha då, du måste ju ta hand om dig vännen. Du har många som förlitar sig på dig och du måste ju äta först och främst för att orka. Fast jag vet hur det är när allt växer i munnen.. Du kan få lite av min graviditetsaptit om du vill.. Krya på dig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det vore snällt det, varje dag säger man att i dag så. Men det blir inte riktigt så precis.
    Fan måste maila dej, så värdelös att hålla kontakt med folk sista tiden, fy på mej! Grrrr..... *kram*

    SvaraRadera