21 juni 2009

Mmm...

Ja jag tror jag får ett mindre hjärnsläpp eller nå, tusan skall man göra å då. Känns liksom så här att på A svarar jag B och på B svarar jag A och på C vet ej! Så känner jag typ, men samtidigt så vill man ju lyssna på sej själv om vad man vill, liksom gå på magkänsla. Wiiii tänker ni vad tusan menar hon nu rå. Tänker inte gå in så mycket på det nu eftersom inget är bestämt med vare sej de ena eller tredje... men som sagt hjärnan kokar över i varje.
Ringa och fixa och trixa lite i morgon så får vi la se sen hur det blir.
Kvällen här rätt lugn, Emil somna super tidigt gjorde han sju tiden men Liam då vänder han då och var vaken till nästan elva. Ja är det inte den ena så är det den tredje.
Har en babbel kvarn här bredvid mej Sanna, käften går ett i ett alltså! Skratt så nu vet man inte riktigt vad man skriver och tänker snart.
Försöker hitta mej själv nu och komma till stadiet nu skall du sova, men det är lättare sagt än gjort när huvudet åker karusell.

Så det blir att surfa vidare i internets värld en stund till se om man hittar något skojs, letar fortfarande någon idè till min sjätte tatto.

Natt på er så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar