18 juni 2009

Lunch!

Sitter och surfar runt lite medans Liam sover, Emil äter sin lunch "lasange" (eller hur det stavas) Sanna är och duschar hos mormor och darling sitter vid den andra datan.
Tänkte börja med någon lunch åt oss stora också, men man tänker bara så mycket och inget händer. Det som blir här näst är väl försöka med mat och darling lägga Emil. Tänkte då ut på byn men det lär vi väl hinna också, Emil behöver nog sova en stund för han är då så "grinig" så.

Jaa snart var det midsommar också och jag hoppas på en stekhet sol, grila och några goda cider. Men allt lyser med sin frånvarao saker och ting skall handlas och fyllas på och solen lyser också med sin frånvaro.

Försöker även planera en furuviks resa nästa helg men verkar lite svårt tycker jag, fan att man inte skall ha ett körkort, mitt körkort varade ett år när jag tog det tills jag blev utan. Men nåt tag så när man inte kan stänga plånboken skall det väl bli ett nytt sånt.

Nepp nu börjar Emil tröttna på sin mat och det mesta åker på golvet, så det är bästa att slå igen locket och fixa honom innan man har burkmat på tangentbordet och skärmen.

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar