17 juni 2009

Ännu en tatuering!!!


Japps nu har jag gjort min femte tatto och blev så super nöjd alltså! Han som gadda mej heter Robert Kjaernet, han är ny på den här sidan och vad jag förstod så kan hans tatueringar han gjort räknas på två händer. Å ja måste då säga att han gjorde ett enastående bra resultat. Fan du kommer att gå långt du och räkna med oss fler gånger. Snart får du darlings tatto att fylla i, det blir kul. Ååå jag har mina planer se om du gillar den hi hi...
Men vi tycker du är otroligt duktigt!!!!
Kastar ut en bild på min nya tatto som jag gjorde här i kväll. Denna gång har jag valt att ta mitt liv mitt allt min stora kärleks smeknamn MANGE, får kasta ut lite mera bilder i morgon då jag inte har plast på. Älskar dej darling min!!!

Nu blir det strax sova, super trött trött trött!

Hörs i morgon, tack Robert ännu en gång!

2 kommentarer:

  1. Alla tiders! Bleb snyggt! :0) Bara min lugnat ner sig lite nu så ska jag bygga på min mer :0)

    SvaraRadera