19 augusti 2010

Yes!!!


Yeaaaa, Yeaaaa!!!! Blev ett riktigt toppen möte i dag på skolan i Bollnäs!!! Helt strålande!

Ja jag säger fortfarande som skolan i Bollnäs sa, det här är ju inte klokt! Varför inte tidigare, dom bara ruskade på huvudet och bilden som dom gett av det hela till Bollnäs skolan från Lillbo, fy fan va taskigt säger jag! Men tack vare att vi alla var samlad, vårdnadshavare, familjehem, L på Soc, tre lärare plus rektor, så blev resultatet: En tårögd tjej sitter och lyssnar och när vi går därifrån då ler hon, fy fan vad underbart!!! Ett stort tack till skolan i Bollnäs, ni fick tjejen att le. Tack!!!!

11 kommentarer:

  1. Kan inte hela lyckliga familjen flytta till "idioternas stad" då?

    SvaraRadera
  2. Nä det är alldeles för nära. Långt ner eller högst upp i sverige är bättre med tanke på stöldräderna

    SvaraRadera
  3. Fan vad bra Linda!
    "idioternas stad" är det Edsbyn??
    Kan inte vara det,för där bor ni ju redan,hahaha.
    Skulle det bli skillnad på "stäldräderna" om Dom flyttade Norr eller Söderut?
    Inbitna bitterfi**or o Ku**r däruppe!
    Gonatt!

    SvaraRadera
  4. Ja idioter säger jag. Men dom vill väl förstöra som vanligt och aovänskap är målet. Ja Catta, Edsbyn det lär ju vara helvete på jorden det, det verkar inte bättre. Men det är skoj när dom anonyma alltid misslyckas, ler stort!!!

    SvaraRadera
  5. Så skönt att det ordar sig för din dotter Linda.Hoppas hon får känna att hon kan behålla sitt leende. Även att du kan slappna av lite....
    Kram

    SvaraRadera
  6. Cratta vuxen andvänder könsord som nedlåtande skällsord. haha. NOLLA!!

    SvaraRadera
  7. Ja det var underbart se tårar förvandlas till lycka! Ja jag hoppas det också Holmsten. Kram

    SvaraRadera
  8. Go kväll! Hittade denna blogg av en ren slump och jag kan säga att jag är inte från traken utan jag är från Sundsvall och jobbar på en skola i Sundsvall. Jag lägger ingen energi på att kommentera varken Linda som har den här bloggen eller alla andra som hänger här, om vad som hänt och händer. Men jag känner attt jag vill säga det om skolan. Det är mycket dåligt gjort utav Edsbyns skola att inte ha agerat tidigare, därför att det är vi lärare som bär det ansvaret i skolan. Inte föräldrarna i skolan. Detta kan du Linda gå vidare med och anmäla Edsbyns skola, detta har dom gjort helt fel med och sånt här skall absolut inte förekomma och jag kan säga att denna diskusion om detta fall blev ett samtalsämne både i går och i dag på skolan jag jobbar på i Sundsvall. Så ta inte åt dej att det är ditt fel. Skolan bär dess ansvar för elverna och det är vårat jobb som lärare att ta barnen genom grundskolan. Önskar dej och din familj all lycka till och jag hoppas att det blir bra för flickan i skolan.
    Mvh Ann-Mari Olsson

    SvaraRadera
  9. Tack Ann-Mari!!!! Ja det ser ljusare ut nu, tack snälla.

    SvaraRadera
  10. Vet lärarna och rektorn på Granbergsskolan om den här bloggen tro? Någon kanske kan tipsa om den så de är förberedda på skvaller

    SvaraRadera