12 augusti 2010

Trök dag!!!!


I dag har det varit en riktigt sån där dag, trökigt trökigt trökigt!!!! Hatar dessa dagar man vaknar och känner bara varför och vad....

I dag har jag absolut gjort ingenting, inget alls för jag har inte haft någon lust alls och det är så mycket jag borde göra som jag inte har tagit mej i kragen och gjort också. Men jag hoppas att det vänder nu snart igen när man haft en sån dag. Får väl säga som alla andra brukar säga, i morgon är det en ny dag med nya tag. Så då tror jag på det då. Skall i varje fall träffa J på soc i mörra så, eftersom jag fick s.k vuxenstöd beviljat... hmmm hette det så. Nu har det varit semester och kontakten med Soc inte värst stor så nu har jag glömt bort vad det heter. Men hur som helst skall jag ditt i mörra i varje fall. Kontakt med frivården har jag haft också i dag per telefon och vi får väl se om jag får "tjejen" där som lekmanna övervakare, kommer inte ihåg vad hon heter men. Se vad som sägs i mörra också, jag borde ju ta upp visa saker kanske, men det blir väl att man tänker och så blir det inte. För i denna röra som varit under dom senaste månaderna så har jag tappat kollen på andra saker också och hamnat efter på nå vis, sen om jag gjort fel eller någon annan det vet jag inte. Men jag känner jag fullständigt tappat fokus på något jag sköt bra förut i varje fall och nu ingen koll alls och jaaa gösses!!!! Fattar inte att allt bara blir så där, men det skall väl dala först och allt sjunka till botten innan man kan börja klättra uppför igen. Men jag måste då erkänna att jag har tappat fokus totalt och jag vet inte varför det har bara blivit, usch fan... jävla röra.

Nepps nu skall jag fortsätta ute på Facebook en vända, var bara tvungen säga vilken jävla trökig dag det varit och att jag har tappat kollen totalt på visa delar här och känner bara för att oki, det gör inget resten gick åt helvete också. Så skit för den dag och bläääää....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar