10 mars 2010

Magsjuka!

Värsta som finns är magsjuka, fy så hemskt! Dödsångest direkt!

Började redan på natten till Tisdagen för min del och under morgonkvisten hade även Liam kräkts uppe hos Inga o gänget. Sen har det bara fortsatt typ.. båda fram och bak så att säga. Va drygt!!!!! Men nu är det i varje fall sen i går kväll och inge mera kräks har det blivit, men dessto mera tvätt som åkte ut på gården. Vill inte ha det inne och en maskin tar ju två timmar att tvätta och vi har säkert en sex maskiner tvätt så det betyder att tvättmaskin skall gå i tolv timmar, gösses!!! Nu önskar man att man hade en riktig tvättstuga med snabbmaskiner så det var klart, men tror jag skall ringa min mor och höra, för jag lyckas alltid tvätta sönder dunkuddar och sånt och sen är jag inte säker på att duntäcket på 2x2 meter går in i maskin heller.

Usch näää nu vill vi bli frisk och hoppas på att inte alla andra får också, för det var inget skoj. Men känns endå lite bättre fast magen är rumlig och ont i magen.

Så i dag blir inget alls och i går var vi ute och reste mitt i allt också och den historien skriver jag om en annan gång för jag känner att jag är fortfarande så förbannad på somliga så då blir det ännu mera tok skrivit än vad jag brukar kunna, för HATET är bara så stort, men undrar om nyfikenheten är större hos somliga verkar ju som så, sitta kvar var det dummaste man kunde göra och det jag sa det var bara pricken på i... sjuka människa borde låsas in!!!!

Näpp nu skall jag ta ett glas blåbärsoppa, matlusten är förlorad sen i Lördags, då jag passade mina goa syster söner vars familjen hade magsjuka. Sen dess har det inte blivit något mat alls förutom någon tugga, så nu stanna vågen på hela minus 3,1 kg i dag. Det gick fort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar