12 mars 2010

Jävla Magsjuka!!!

Den var riktigt hopplös magsjukan måste jag säga eller vad det är, jag vet inte vad man skall kalla det för .

Här började den redan på Måndagen där på kvällen då började jag, sen på tidiga morgonkvisten på Tisdag vid fyra då började Liam och sen har Simon haft och Sanna haft också, dom är nu piggare och jag är piggare. Men inte Liam, inte alls nå pigg.

Kräkts sen Tisdag morgon där och hela Onsdagen men sen inget på natten mot Torsdagen och inte nå under dagen i går då men nu var det färdigt i dag igen, fick lite mat i dag eftersom det hade gått så himla bra i går men hå och hej, fem minuter tog det så var allt på golvet och sen har han bara fått lite cola och nu nyss varit upp och nu igen vakna han och kräkts ner hela sängen och sej själv, fixat och bytt om på han och bäddat nytt i sängen och dessutom är han dunder dunder förkyld som kom hastigt och lustigt när han la sej.

Trökigt värre, han går snart in på dag nr 5 han nu, aldrig varit med om liknande.

3 kommentarer:

  1. Vinterkräksjukan låter det som!

    SvaraRadera
  2. måste vara vinterkräksjukan Liam åkt på. den kan sitta i ett tag. hade den (MÅSTE ha varit den) för några veckor sen. vidrigt. att kräkas tycker inte jag är nån fara men orkeslösheten och illamåendet... bläää...

    SvaraRadera
  3. Ja det är nog fan den han har för det ger aldrig upp!!!

    SvaraRadera