01 december 2009

Vilken natt igen!


Andra natten Liam stökar nu och denna natt var då värre än föra, så snart skall jag dra täcket över huvudet och sova ett tag. Måste försöka få igen någon time alltså... Liam somnade så fint vid åtta tiden i går kväll och efter en kvart så vaknade han och blev vaken enda till klockan två. En flaska välling o lite vaggande så somna han med mej i soffan så då bar ja upp han... Lugnt lägger man sej själv o vad händer precis när man skall sova kvart över två... vaken igen och gråter och är arg! Ååå tålamodet kände man bara rann ur en alltså, vill sova!!!!!!!! Natten innan som man inte mycket heller.
In i Sannas rum och hämtade en extra madrass la den nedanför Liams säng och upp med han och så la vi oss där för att inte väcka Emil som sov... han somnade om och det gick en kvart och vaken... så här höll vi på till klockan åtta i morse en gång i kvarten. I går natt trodde jag att det var tänder för han verka ha ont i munnen men i natt då vette tusan. Arg var han, ledsen och grät och sparka och slog på mej och snurrade ständigt över från mage till rygg o rygg till mage.. SÅ det enda man kunde konstatera var ju ont någonstans. Tänder? Öron ? Mage? I dag tror ja mer på öronen eftersom det verka komma när han lägger sej endå gav jag alvedon också två gånger mellan sju och två men hjälpte då inget.
Åtta vakna vi för dagen, panik!!! Skola och allt var bara skynda skynda med Sanna och sen väg med grabbarna klockan till klockan nio.
Men för att vi sov över så var det mitt fel jag var så trött så trött så halv sju då knäppte jag av klockan och tänkte sover vi så sover vi, det är bara så!!

Nä nu drar jag täcket över skallen och gömmer mej, go natt en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar