12 november 2009

Något piggare i da!

Ja man är då något piggare i dag i varje fall. För Liam har sovit ganska bra i natt och det blev några tim sömn i varje fall, men hostig och förkyld är han men Emil börjar bli riktigt pigg vad som låter för det är då rena rama action killen han i dag, kör race mest överallt. Så himla skoj, för nu sätter Emil ihop två ord. Det har han inte gjort tidigare något så nu kan man få höra lite som så enkla saker som "titta där" så det är skoj. Händer faktiskt mycket när dom får vara på dagis, blixt utveckling!

I skrivandets stund så sitter det två prinsar på golvet och jag skulle kunna tänka mej att dom byggt en koja för dom har tagit alla fem stolar, två barnstolar och ställt ihop och lagt nå filtar och de. Så det ser riktigt mysigt ut för att vara en ett åring och en två åring som byggt.

Planer för dagen är inte många, fixa lite lunch tills darling kommer hem. Oskar långdag på skolan och sen är det ju handbolls turnering mellan skolorna på Celsius också. Så har det varit en dagis dag i dag har jag gått och titta på Sanna o Simon faktiskt. Men gå ensman med dessa två juveler nää det gör jag inte. Då blir det nog mest jaga dom. Så vi får hoppas dom har en bra dag där i dag i varje fall.

Inväntar läkaren HC ringer också (hoppsan, jupp vet att HC brukar läsa min blogg så då blir det här ett sätt att förmedla på också då) men dom verkar då aldrig ringa så jag vet inte vad det är frågan om eller varför dom inte gör sina uppdrag klar. Skall man höja dosen själv eller vad då (?) vad gör man om dom inte ringer upp och Sobrilen den är också slut så nu har man liksom inget som fungerar.Så jag hoppas någon ur det där järngänget kan ringa upp eftersom dom lovat det. Inte mycket övers för dom där sista tiden. Bara en massa strul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar