29 november 2009

Min bror!

Ja blogg läsare, det är ganska så nytt för mej också även fast det är något år sen jag fick reda på det. Men p.g.a mitt dåliga mående så har min bror återigen börjat vakna till mina tankebanor.

Tänk att jag har en halv bror, helt otroligt! Jag glömmer aldrig brevet jag fick läsa från honom, kommer i håg raderna så väl. Men tyvär glömt hans efternamn. Vet endast vad han heter och var han bodde för något år sedan. Han ville så gärna ha kontakt med sina biologiska föräldrar, men det blev inte så. Min förälder svarade aldrig på detta brev och jag vet att hans andra biologiske förälder också bor i trakten, då jag fått sett personen i fråga på avstånd.

Vill så gärna ha kontakt med min halvbror... hoppas en dag att vi kan få det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar