12 november 2009

Kanske!

Mmmm... kanske han sover våran son Liam nu, kanske bara. Han är för stökig han nu, hopplös hosta och sover super oroligt. Men feberfri i varje fall det är han, tack och lov för det. Hoppas hostan och förkyldningen ger med sej också snart.
Hör, ja han är nog tyst nu. Hoppas gossen får sova lite, så får vi också sova lite så man orkar hänga med i svängarna så att säga.

Handbollen gick bra i dag också, synd att inte alla kan vinna bara. Men kul när kiddsen vill spela och vara med och göra sitt bästa då är dom alla en vinnare tycker jag...

Helg snart igen då, värst vad veckorna rullar på. Tiden säger bara poff men jag kan lova att den står stilla i bland också för att sedan bara rusa i väg igen. Men det är ju lite beroende på olika saker också. Så nu hoppas jag det går i normal takt här... vill inte ha jul ännu. Inte haft en tanke på julen och julklappar man känner lite smått panik ju! Men i år blir det en jul i all enkelhet tänkte jag och det skall bli skönt, aldrig firat en jul i lugn ro så att säga bara fullt ös från morgon till kväll. Så denna jul skall jag njuta, inte stressa (hoppas jag) och julklapparna skall inte vara så många som i fjol det kan jag lova. . . det var me nå hemskt vad julklappar alla kidds fick! Nää så i år blir det ingen hysteri inte.

Å tänk att det fortfarande är tyst där uppe. Mmmm... kanske man vågar lägga sej. Man vet ju aldrig hur natten blir heller så det är bäst att hoppa i säng och hoppas på en massa goda drömmar som ger massa energi och glädje. För vad är värre än när man vaknar mitt i natt och drömt något riktigt otäckt och man tänker är det sant, är det sant! Skräckslagen! Tittar sej runt tills man inser, kanske det var en dröm eller kanske var det inte det (?)

Sov gott mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Hej Linda! Skönt att höra att allt verkar bättre. Jag kan inte lämna min mailadress när jag ska ge en kommentar? Ha en bra helg. Kram
    Ullis.

    SvaraRadera
  2. Ullis: Oki ja min mail adress är inte speciellt hemlig guldbyn2007@hotmail.com så det är bara att du mailar mej om du känner för det. Ja då det tuffar på faktiskt det gör det, man följer med så att säga. Kram

    SvaraRadera