23 oktober 2009

Men flytta och dö!!

Jaaa står inte ut med förkyldning en sekund till och har tesat alla botemedel snart, så jag säger bara flytta och dö!!! Vill inte känna av dej en sekund till!

Äntligen fredag också sägs det, på både gott och ont tycker jag. Tycker det är rätt bra när det mesta är utstakat men på helgen då blir det bara hur som haver skorna skaver tycker jag. Man tappar det mesta direkt, då är vardagen bättre. Om allt går som planerat om det inte ändras så mycket, då blir det genast lite smått panik. Jollig värre och störande!!!

Jaha här har vi en tjej som skall på disco i kväll, Sannas klass som har det den här gången. Så det ser hon framemot och full bestyr med kläder och grejor och väg var hon på Into för hon fick sej en peng att köpa örhängen i den här fina serien eller märket SNÖ som dom säljer. Så det är full rulle med dessa kläder ska jag ha den eller den eller varför inte det här. Kan jag åka då, eller skall jag åka då o.s.v
Men kul tycker hon det skall bli.

Liam skall till sin stödfamilj under helgen och kommer hem på söndag kväll, ni är då för underbar!!! Tur ni finns!! Så i kväll blir det jag o darling och Emil bara. Så vi får väl mysa lite och i morgon skall Emil t farmor och gänget och blir borta även han tills på söndag som även Sanna. Så då blir vi ett dygn barnfri. Passar utmärkt när förkyldningen inte vill dööö ut och man mår toppen!

Trevlig fredag kväll på er! (fast vi ses nog senare)

3 kommentarer:

  1. Ändrat i planeringen, Emil åker redan om en liten stund till farmor och gänget! Helt barnfri helg!

    SvaraRadera
  2. Så skönt för er. Jag minns hur vi tyckte det var underbart då tjejerna fick sova hos mormor.
    Passa på att prata och njut av att äta ifred, sova och sitta på toa tills man är färdig....

    Trevlig helg på er

    SvaraRadera
  3. Ja man läre få vila tankarna lite, sova blir det en hel del också. Brukar inte kliva upp förän halva dagen gått typ. Varit t Bollnäs nu och ätit lite (mat o förkyldning går inte ihop) men blev några tuggor i varje fall.

    Trevlig helg till er också *kram*

    SvaraRadera