31 oktober 2009

Bus eller Godis?

Emma och Oskar har varit ute och gått själv i kväll på skidan och kört lite bus eller godis... mycket nöjda små spöken och nu sitter dom framför tv och kollar lite och äter en massa godis, chokladpudding m grädde och ostkroksbollar!

Inte gjort så mycket i dag annars. Sov till klockan halv tolv och man kände bara med sov vidare!!!! Typ!!! Att vakna med ångest och dåligt samvete och dålig tillit det är ingen höjdare. Då vill man dra täcket och vakna upp typ där inga sorger och besvär finns. Att kliva upp ur sängen är en pest! Men mycket trevliga mess när man vaknat. Tänk va ni bryr er i varje fall! <3 Tack!
så man släpa sej när för att fixa kaffe och kolla till kiddsen och dom var då så snäll för dom har roat sej med att titta på tv och spelat tv spel. Ååå ätit godis till frukost typ, men det får man i bland.
Inväntade kaffe och väntade på att pillret skulle ge en lite lugnande effekt för man skakade som ett asplöv! Sen när dom väl hjälpte kände man liksom, ghaaa är det så här det skall vara!!! (vet fortfarande inte)

Annars inte gjort så värst mycket, men städade faktiskt upp lite här och torkade golven som inte blivit gjort på hela veckan. Brukar kännas lite lättare när det är städat men känslan var fortfarande kvar!

Tänkte hälsa på pojkarna våra i dag/kväll, men jag mitt jävla nötskal har sånt dåligt samvete och säga hej då på en stund nu när det är så passa jobbigt en då, är det värsta jag vet och saknaden var/är för stor så jag klarar det inte och jag vet att dom ringer om det är helt kört och då tar jag hem dom. Men i mörra skall dom äntligen hem, ååå vad vi saknar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar