30 oktober 2009

Blockerad och saknad!

Känner mej totalt blockerad på nå vis, vet inte riktigt vad jag skall skriva för något för det är liksom bara som vanligt!

Sanna haft handbollsskola hela veckan och hade avslut på det i dag med medalj och diplom och lite så har avslutnings teama! Så jag tror att hon haft en himla skoj vecka där borta och kul att det var blandade tjejer från alla skolor så det inte blir bara den skola man går på. Nyttigt se att det finns lite andra kompisar också som verkligen är kompisar. I kväll är hon på "pyjamas party" så det är skoj med några vänner så det verkade som ett plåster på såret för den gången alla andra blev bjuden men inte hon. . Ååå det fattar jag inte en än i dag och beskyller även föräldrar för det. Vuxna människor! Ja jag menar skulle Sanna ha ett sånt "pyjamas party" hemma för sin tjejklasskamrater och hon bjuder dom få som finns alla utom en tej. Men då jävlar skulle jag reagera det är fan ett som är säkert varför bara hoppa över en tjej. Då kan man undra vad det är som pågår! Det skulle jag aldrig tillåta absolut inte! Då har det inte blivit något sådant! Punkt slut bara!

Men hur som helst, plågsama dagar har det varit och man har svävat mellan liv och död kan jag känna och jag vet inte om jag är på topp ännu men känns som om att jag orkar lite mer just nu exakt nu för stunden. Men rätt vad det är kan man bryta ihop. Just nu sitter jag och saknar Emil o Liam som man inte sett sen onsdags morgon och dom kommer hem på Söndag. Så nu hoppas jag det är söndag snart. Så det är inga speciella planer för helgen för jag känner att jag kan inte planera något utan får hela tiden ta sekund för sekund men har haft KP här så himla mycket denna vecka och hon har ganska nyss åkt efter sin andra tur här i dag, skrivit liten planering som jag inte kan finna mej i inte just nu i varje fall. Kanske i morgon, kanske på söndag eller till veckan eller om ett år. Varför lova något man inte kan hålla??? Nä det gör jag inte, finns inge värre än att lova och sen blir det inte så.

Så den som lever får se!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är otrolig ändå gumman glöm inte de. du vet vilka som är dina vänner o inte o vi står kvar vad som än händer... kram

    SvaraRadera
  2. Jajamänsan det vet jag efter allt man gått igenom, finns äkta och falska vänner så. Men jag tror det är dom falska som har mycket att jobba på och det är lätt att ta någonsparti. Tycker man kan ha olika åsikter utan att slå varandra på käften i varje fall.
    Tack! Kram

    SvaraRadera