13 augusti 2009

Vilken grej!

Jupps SOC fixade en tid till mej i dag till läkaren och jag tog den och jag gick dit kors i taket.
Annars är inte HC och en massa sjukhus något för mej men.

Hur som helst en massa frågor av en läkare som man aldrig träffat (fast ifso varje gång man är där så är det alltid någon ny, men favo läkaren förblir Jonny Borg måste vara den bästa läkaren på denna jord) men hur som helst fick jag komma till doktor Omar, sen om han stavar sitt namn så det vet jag inte, för jag fick då koncentrera mej på vad han sa och inte och det kändes som in i ena örat och ut genom det nästa. Jag gillar hellre svenska läkare, lättare att prata med.
Ja en massa frågor om allt möjligt sen lite blodtryck och puls kontroll, bakslag. För högt blodtryck för hög puls och det, så nu satte han in akut medecin på det och i morgon skall jag dit och ta sköldkörtel prov. Se vad det visar och sen få hjälp då med resten bara känna efter hur jag mår på denna medicin.
Hämta jag ut den då, nääää inte ännu. Måste försöka fixa det i morgon och se då, men nu blir det i varje fall sängen och tagit Lyrica för en stund sen så jaaa

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar