29 augusti 2009

Barnfri helg!

Ja detta är en hel barnfri helg vi har, känns faktiskt riktigt skönt och bara tänka på sej själv. Kan väl behövas...

Så vad har vi gjort så här långt då, nja inte mycket vill jag säga. Plockat lite bär i varje fall och hittade lite svamp också. Men orkade inte leta så mycket mer efter den där svampen. Hade nog bara tur som hittade för man får nog gå nå in i helvete för att hitta dom. Man vet inte riktigt, var dom växer så att säga. Ja ja men blev lite man kan steka på i varje fall. Har ju ingen svampkunskap precis, men fick bekräfat att det var kantarell i varje fall så tack Madde.

Sovit länge i dag typ nästan till halv ett blev klockan, men det känns som om att hela dagen gått när man sovit så länge för vi har nyss fixat lite mat och ätit.

Tänkte parta i helgen köpte hem i går men näää blev inget i går och verkar inte bli något i dag heller som det verkar. Vill men ja vet inte jag äter lite medicin också så jag vet inte vad dom har för verkan med varandra. Men ifso kunde ju bli riktigt roligt kanske ha ha näää men nä. Vi får väl se vad som händer. Vi har då inga planer i varje fall.

I morgon kommer Emil hem från Inga och farmor, pratade med Inga tidigare och det gick super bra han var så snäll så snäll Emil så, det är kul att höra.
Liam gick det också bra med med hos sin stödfamilj, han var också snäll. Hade väl vaknat till i natt hörde jag för vi var dit med lite blåbär medans Liam var ute på en promenad med Margareta.

Nää nu står jag i valet och kvalet, en cider eller en kopp kaffe ??????

Vad skall jag välja???

2 kommentarer: