25 maj 2009

Vilken dag!

Full rulle haft lite främmande nu och firat Oskar lite, sen har jag kommit på har inte bjudit alla som tänkt bjuda heller, tror man åkt på hjärnsläpp eller nå liknande. Man skulle kunna trycka som på datan rensa en massa som lagrats men lättare sagt en gjort.
Sitter och väntar på telefon samtal nu och se vad kontakt personen säger, men jag måste säga i bland händer då här mycket märkliga saker och vad tusan dom kommer i från det vette fan! Men blir då otroligt less!!! Och förbannad!
Men nu skall jag inte vara arg här inte, utan jag skall gå och se vad alla barn gör så.

Skriva lite mera i kväll skall lämna pojkarna under natten till Inga och sen får vi främmande av min f.d övervakare så. Kände vi behövde prata lite och så där, sen tror jag att jag sprungit in i en stor fett vägg eller nå!!!!!

Hörs i kväll!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det lugnar ner sig för dig snart. Inge roligt att behöva stressa och känna sig stressad hela tiden. Du vet att du kan ringa mig om du vill prata :0) Kram!

    SvaraRadera