26 maj 2009

Varför???

I bland fattar jag inte att folk tycker så himla mycket och sen inte säger vad man tycker illafall till den som det berör då skall man gå en massa andra vägar och vara något i stil med anonym!!
Vad löjligt säger jag, men Edsbyn är Edsbyn och det förblir nog så! Många gånger tänker visa Edsbybor, "jag skiter i mej och själv och lägger mej i alla andra", idotiskt! Men är man då anonym då hoppas jag att den/det, han/hon, dom väljer att fortsätta vara det. För annars får man nog låsa in sej av rena ilskan, för jag är bra les och jävligt förbannad!

Tur det finns en himla massa bra folk också känner jag, ni vet vilka ni är och ta till er av det för ni är otroligt underbara!

Nu har jag en Oskar som skall spela wii, så bäst fixa med det och sen invänta Sanna kommer hem.

Sen hoppas jag klockan går fort så man kan hoppa i säng, för jag har inte typ sovit något i natt.

kram på er alla underbara människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar