30 maj 2009

Satan vaaa varmt då!!!!

Wiiiii!!! Vilket härligt underbart väder!!! I love it!!! Men nu inne en vända har tame tusan varit ute sen klockan tidigt med tuppen i dag men nu så in en vända, måste in och hämta lite svalare luft. Sen blir det så jobbigt åt dom små ute så.

Varit på Bollnäs markanden i dag med Emma, Sanna, Simon o Oskar. Stack på bussen klockan kvart i elva och var hemma igen vid fyra så. Räckte med tre timmar i Bollnäs gick och tittade i alla stånd (ha ha det lät ju roligt det å) men hur som helst så var det väl ingen höjdare med saker där och det tycker jag. Hittade inte nå åt mej själv och inte små grabbarna heller. Darling hittade i allafall ett skärp och barnen hittade lite av varje också så. Dom gjorde av med en hel del. Sen åkte vi lite karusell med dom och tänk jag skratta så jag höll på att bryta ihop åkte med Oskar och han skrek och asgarvade om vart annat annat och sa hela tiden: Ååå, mitt huvud!! Ja tänkt att, ja du. Men skoj hade vi. Sen så blev alla törstigt så vi gick och satte oss vid en bar inne i stan och jag och darling köpte lite bira och inget smakar väl så gott som en kall öl i denna värme! MUMS!!!!!

Nu sitter vi och gör mest inget, framför mej sitter Emma och Oskar spelar med nå kort som jag fattar halv sju av. Inte värt att lära sej heller. Liam ligger på golvet och leker. Väntar hem Darling, Emil, Simon och farfar Göran så skall vi grilla lite sen.

Kasta ut lite nice kort som vi har knäpt i dag här ute på gården, så skall ni få se en äkta EMIL. Men lägger in det i kväll när grabbarna har somnat.

Guud!!! Jag är party sugen i dag, får skylla på det fina vädret som råder över Edsbyn i dag.

Ja men då hörs vi i kväll så skall jag kasta in lite kort, nu tycker Liam att jag är super trist som inte pratar med han och bara sitter här och skriver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar