24 maj 2009

Han drog!

Våran vove Cliff har en förmåga och bara smita i väg när han får chansen och hur han har vid sju tiden lyckades med det. Det vette fan det! Endå är det krokar på utsidan en upptill och en nertill och för att vara alldeles säker så stötar vi upp dörren med två pinnar man liksom sparkar fast. Men i dag lyckades han smit, var ju typ en månad sen sist. Precis som om att han suttit och tänkt ut en plan.
Darling skulle just ut och leta i samma veva jag gav kaninen Stampe lite mat. Då ropade jag
-Kom Cliff får du mat! Då hörde man ett yrväder som kom, så han var borta i ca 30 minuter. Men nu ligger han och sover för han hade tydligen sprungit järnet alltså. Han flåsa som en dåre!
Men nu är han inne i varje fall, får väl ja du hitta något annat att stänga för med.

Nu skall jag återgå till en kopp kaffe som precis är klar, sen tror jag att jag skall fixa och sätta upp dom nya gardiner som vi köpte till grabbarna i deras lekrum. Nå svarta med djur på, från Dollar Store.
Ett måste i dag är att städa och handla. I morgon blir det möte med kommun se hur det går (extra insatts från komunen, en liten extra hjälp som kan fixa och trixa med lite samtal o saker o.s.v) sen förbereda inför kalas i morgon åt Oskar.

Men vi hörs under dagen! Love my blogg!

1 kommentar:

  1. Verkligen kul att du ville delta i min tävling på bloggen :)

    //Lina

    SvaraRadera