15 maj 2009

Gott med grillat!

Det blev mycket riktigt att vi grillade i kväll, men orkade inte göra nå mer ansträngande än pulvermos till men det passade perfekt. För vi hade nå typ peppargrillbiff vi grillade! Så det blev toppen toppen gott! Så nu så får man klara sej för i kväll.
Emil somnade tidigt redan kvart över sju så jag hoppas han sover nu då för natten. Liam är ännu vaknen somnade till en vända men vaknade lika snabbt igen. Sanna, Emma, Simon och Oskar spelar wii, köpte lite nya spel till det. Tur tradera finns, fick tag i nu skall vi se om jag kan namnen och stava till det också. Kung Fu Panda, Petshop, Pixar Cars, winx club, Batman så nu har dom lite att spela. Wii är nog bland det roligaste man kan spela själv älskar jag gittar hero.

Nej nu skall jag ta och gå och kolla vad kidsen gör för något. Se om Liamkid vill ha lite välling.
Skall kasta ut lite kort på det som kom från HM i dag, men Sanna både jeans shorts och klänning måste jag skicka tillbaka. Blev för liten storlek. Svårt det där nu till henne tycker jag. Men skall fram med kameran och ta lite bilder på Emil och Liams kläder. Blev något sommarplagg bara. För sen är alla sommarkläder klar. Men ha något till skolavslutningen nu sen bara. Det närmar sej och det blir att köpta till det också. Men får ta det längre fram när lön kommit. Pengarna räcker inte precis så långt man vill.

Hej på en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar