29 april 2009

Upp och ner, ner och upp!





























Tjing! Kameran åter laddad så nu kastar jag in lite nya kort bl.a från i går och tror även jag varit fram med kameran i dag också.
Härligt väder i dag också, men inte fått mycket gjort i alla fall. Men så är det väl när det blir fint väder också vem vill sitta inne. Barnen har varit på skolan och tillbringat den mesta tiden sen ute i dag. Oskar hade med sej kompisen Cassandra (Made By Me dotter) hem i dag från skolan. Å det gick så bra så, tog med mej kiddsen på byn en vända för i dag kom man äntligen på banken för att göra det man skulle gjort i går. Sen hade Oskar kommit på att det är ju dags för smällare och raketer i morgon. Så han var så exstas så vi gick i väg för att köpa lite så han får det då. . . Så nu längtas han till i morgon.
Annars bara grillat lite i kväll. . . Gött skit det :O) Men jag och mat det är tur dom andra i huset är hungriga för jag glömer så väl bort den där maten jag. Så hade man bott själv hade man nog inget mat konto inte.
Men det är ju det inte roligt att själv heller så. Tur jag har en hungrig familj! :O)
Grabbarna somnade i skaplig tid i kväll tycker jag. Emil har varit så snäll att lägga dess kvällar också. Men då är vi ute så gott som hela dagarna och äter ute på altan till och med.
Så han sover gott, likaså dom andra barnen också. Stor skillnad på att vara inne och ute.

Nej gott folk nu skall trötta jag lägga ut lite kort och leta efter en dikt som jag skall ha nedskriven någonstans som jag tänkte skriva ner.
Hörs mera!

2 kommentarer:

  1. He he! Snacka om att Abbe charmar upp sig på korten :0) Jag tar dom gärna om jag får :0) Kopierar dom jag.

    SvaraRadera