17 april 2009

Mycket nu!

Tusan full rulle, mycket nu. Så data vad är det. Hinner nästan inte med det alls inte. Nej men mycket har det varit med Cliff också. FEL BEHANDLAD i bollnäs (har man hört om med djur tidigare också men vad gör man när hjälpen annars är långt bort) hur som helst så är dom inte att rekomendera inte. Dom är inte riktigt kloka! I morgon skall Cliff åka till djursjukhuset i Falun på undersökning, behandling o.s.v han blev som sagt försämrad i dag så dom vill ha in honom akut. . . Fan han är ju bara åtta månader vovsingen våran. Känns så hopplöst tråkigt och jag hoppas hoppas hoppas att det går att behandla för jag vill att Cliff skall vara med oss. Han är för ung för att komma till "andra sidan" så i morgon blir det en dag av väntan. Jag blir hemma med alla barn och gubben åker väg med honom. Så får vi se hur det går och vad det blir, vi är bered att lägga ner allt på honom för att han skall bli frisk om det är möjligt vill säga. Så vi har satt gräns på 10 tusen nu får vi bedöma sen.
Så som sagt mycket nu, det mesta kretsar runt våran älskade vän och barnen naturligtvis. Försöker roa dom med lite allt möjligt. Studsmatta har plockats fram, mycket cross åkning för dom stora grabbarna. Tog en tur med Madde "Made By Me" på FL (familjeliv) till parken i dag så kiddsen fick leka av sej lite. Sen det vanliga plocka saker och gå runt med snabeldraken (dammsugaren) så jag det rullar på.
Nu skall jag gå och se om man kommit i säng, det vet man aldrig. Liam och Emil sover sen ett bra tag sen.
Jag återkommer väl i morgon för att berätta hur det går.
Love you Cliff älskade vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar