31 mars 2009

Barbastark byxa!




Nu är Liams byxor också klara! Juvligt underbara dom också, med barbastark på benet! Så nu kommer våra grabbar vara mycket rosa och röda också här. Dom färgerna hör inte till vanligheten då vi har användt mycket blå och framförallt retro kläder på dessa två grabbar. Men nu bara längtar man tills Madde, Made By Me kommer i morgon. Då blir små grabbarna förvandlade till modeller. För då skall kameran fram så då hamnar grabbarna med här och i Maddes sy blogg http://madebymadeleneeriksson.blogspot.com/
Så nu får det bli i morgon! ! !
Men grejen e det, missa ett sånt fint plagg på en rosa pikè tröja åt Emil på tradera, vore kul ha något upptill som passar klockrent, så ja skall leta efter lite rosa och rött nu. Å hittar jag inget, då lyfter man telefon och ringe Made By Me för då fixar hon till något.

2 kommentarer:

  1. Kommer i morgon med kläderna jag :0) Förhoppningsvis så har jag slagit på tryckknappar på bodyn jag lovade för ett tag sen med så jag kan ta med den också då :0)

    SvaraRadera
  2. Ååå vad bra, toppen tusen tack du är en ängel maddelutten! Väntar med spänning nu och tack för hjälpen med HTML :-)

    SvaraRadera