14 augusti 2010

Award och sju hemligheter!


Utmanad av http://mellie.se/ och jag kör på!

Dealen med denna award är att man skall berätta sju saker om sej själv som förmodligen inte ens läsare vet av än (kanske) :o) Så jag kör på:

1.Utbildad Undersköterska
2.Har testat/användt droger
3.Livrädd för spindlar och skalbaggar
4.Har haft körkort
5.Har försökt ta livet av mej
6.Beroende av min mobil telefon
7.Urusel på att hålla i pengarna

Jag sänder vidare denna award till http://anneli-66.blogspot.com/ och http://maddethynell.blogg.se/

Ni behöver inte uta utmaningen, men det vore skoj!!!!

7 kommentarer:

  1. Berätta gärna mera om punkt 5.

    SvaraRadera
  2. Njaa inte i dag i varje fall, vet inte vad det skall finnas och berätta om det. Men att vakna till liv på akuten i ett av dom två upplivningsrummen så känns det ju som om att "så här kan det inte sluta"

    SvaraRadera
  3. Vem var det som körde bilen när ni stal den stora husvagnen i Överbo,Voxna för en del år sedan?

    SvaraRadera
  4. Har då fan aldrig stulit någon husvagn i varje fall, ha ha näää men nu så. Mycket har man gjort men så fan ingen husvagn i varje fall. I överbo har jag aldrig varit heller tror ja, jag vet inte vart det är riktigt fast en du skriver Voxna men ja vet inte vart överbo är. Näää husvagnen, då var det någon annan. Vet faktiskt ingen Edsbybo som kan tänkas ha stulit en sån heller, för jag har aldrig hört talas om det.
    Någon annan är då skyldig till det, svårt gömma en husvagn här i byn känns det som.

    SvaraRadera
  5. Det finns lador som rymmer såna med. hahahaha.

    SvaraRadera
  6. Punkt 4. Hur miste du körkortet och vilken behörighet hade du?

    SvaraRadera
  7. Ja det gör det säkert, men vi har aldrig stulit någon husvagn i varje fall.

    Punkt fyra, jag hade B körkort hade jag och det tog år 2003 i slutet av det året och miste det år 2004, det drogs in p.g.a att vi åkte ditt på stöldraiden och jag hade bara prövotid och fick långt fängelsestraff då dom ansåg att körkortet att användts i brott, ja dom drog föresten in traktor koret jag hade också och det hade jag haft ett tag.

    SvaraRadera