30 november 2009

Tittar in!


Är så enormt dålig med bloggen så det är nå hemskt bedrövligt vad värdelöst!!! Endå gör man inget heller om dagarna så att säga mer än det man måste göra om man har familj o en massa kidds. Det är ju liksom det som kommer först...

Men mitt mående har varit riktigt dåligt bra länge också p.g.a att man inte kan vara ärlig och en massa ljug och gud vet vad, räckte det liksom inte med allt som var näää... Men sanningen kommer i kapp och i dag har jag retat mej så förbannat på någon som är vuxen som går på och ger fakta till andra vuxna om en annan vuxen. Men ta hand om sitt eget liv i stället, nog är det där kännt för att vara byns skvaller ställe när visa kommer in i samlingsrummet och det blir knäpp tyst för att man pratar skit. Nej bevare mej väl så lever jag hellre på social bidrag än att ha ett sånt jobb som några har i den här byn. Ååå fan mådde man inte dåligt så gjorde man väl det...

Time to go, over and out!

5 kommentarer:

  1. Så där är det i småbarnstiden och ni har ju två så tätt ihop oxå. Plus de andra. Jag kommer ihåg den tid då våra tjejer var små. Jag hann nästan inte ut ibland på dagarna. Mat, lek, blöjbyte och så började allt om. Samtidigt skulle inte hemmet förfalla heller. Håkan behövde viss assistans i ladugården oxå.
    Men de växer de små liven...
    Nu är de 20 och 18 samt fostersonen som är 17 snart.

    SvaraRadera
  2. Ja det är sant faktiskt, Emil o Liam tar en himla massa tid alltså så man får så dåligt samvete för dom större som får göra allt själv i stort sett. Men man har ju bara två armar och två ben också och man gör bara sitt bästa. Går liksom inge mer..
    Ha en bra dag *kram*

    SvaraRadera
  3. edsbyn e den värsta skitsnackarbyn i landet. hade jag inte haft barn så hade jag flyttat härifrån för längesen.

    SvaraRadera
  4. det snackas lite mycket överallt, bara det att du inte vet det eftersom du bor i just edsbyn, och det märks mer på ett sånt här ställe där "alla känner alla"..
    Varför bry sig så jäkla mycket.

    SvaraRadera
  5. Anonym: Helt rätt så känner jag också, men en dag skall jag bort här i från så är det bara! Packa flytta och dra liksom... Men är du som skriver att du vill flytta sambo/gift kanske ni kan komma överens om flytt eller kanske finns där barn från annat förhållande.

    Anonym: Jo det är sant, alla känner alla. Jag bryr mej inte så jävla mycket heller, men att en vuxen människa/människor där inne på det där stället kan sitta och vara nyfiken och sen berätta vidare för ens föräldrar vad dom ser man skriver och säger är bara för mycket. Barnrumpor riktigt! Man är liksom inte omyndigförklarad som vuxen är jag inte och jag är inte under 18 år heller. . . men det sägs som så. Man skall inte kapa av den gren man själv sitter på!

    Tack för inläggen!

    SvaraRadera