28 november 2009

Race!




















Kom på att jag hade några kort som ja knäppte här om dagen när Sanna och Oskar förökte tita på tv så blev Emil o Liam så påhittig och dom hämtade sitt lilla bord och en massa leksaker och klättrade och härjade. Värsta racet!!! Usch jag har då slutat för si så där för länge sen att vara rädd när dom klättrar och har sej. Så jag kan tänka mej att visa känner Ghaaaaa, ja vad gör man inte lätt hinna med två heller men sen är jag inte så harig heller :o) Kastade även med kortet på kläderna som vi beställde på HM (men så klart var det något som var restat till så här före Jul o peppar kaks dräkterna glömde jag faktiskt att knäppa på. Men det kommer väl live bilder något tag på det.

Jahapp, klockan snart halv tio och pojkarna bus ligger uppe och sover så gott peppar peppar ta i trä. (man vet aldrig hur länge) Perfekt natt var då den natten som var fasten en man var uppe och strosa länge själv. Liam vaknade halv sju i morse och då värmde ja en flaska välling o gav han den i sängen och la mej själv igen. Ja jag somnade då och vaknade av hans underbara röst fem minuter över nio i morse. Snacka om sov morgon o Emil sov nästan till klockan tio. Sen blev det en promenad till Erikshjälpen med Linda, Andrè o SandyBell. Fynde ett par Jeans åt Sanna som jag hoppas hoppas att hon kan ha, dom går ju alla fall på en 300-500 spänn här uppe på Linnèas så jag hoppas faktiskt att hon kan ha dom, femtio spänn liksom.

Näpp nu skall jag gå och titta om Oskar har somnat i soffan man vet ju aldrig, blev så tyst så och Sanna hon sover hos en kompis hon i helgen så henne ser man väl inte förrän i morgon kväll antar jag.

I morgon skal vi ut med kiddsen på julskyltningen (om det inte regnar då förstårs) och titta lite. Emil är ju lite så här rädd för tomtar men endå tycker han att det är spännande också och han är ju för goo när han skall säga tomte, då säger han "kånken" så sötis....

Ha en trevlig Lördag kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar