14 november 2009

Morgon!




Ja han e då för rolig Emil. I bara blöja så håller han på och fixar med en massa ytterkläder han och har kommit så långt som till strumpor o mössa. Man kan ju inte annat en le när man ser han... en sån unge! Inte vilken unge som helst, den bästa och finaste Emil som finns våran stålthet.

Sitter och är super trött trött, vaknat hundra femtio gånger i natt Liam och jag har legat bredvid han på en madrass för han har sån himla hosta så jag vill inte ta in han till sovrumet för då kan han väcka Emil också. Ååå det räcker att ha en vaken natte tid. Så nu hoppas jag på en hel natt snart för nu har det krångla sen natten mot tisdagen och det har inte blivit så många timmars sömn.
Så man börjar bli lite halv klen i skallen... ja det är inte bara det heller. Jag har ätit så hopplöst dåligt en period så det sätter väl sina spår det också. Lovar mej själv att skärpa mej men då har yttligare en dag gått och man inte ätit just. Så i dag får det vara nog!! En macka med ost o salami på fyra dagar man behöver nog mer en så för att orka. Men svårt när det tar emot och det vänder sej... för äter man så försvinner ju det här med yr i skallen, mår illa, skakis och allt det där. Man får mera ork. Så jag hoppas det vänder nu snart!!!

Annars tuffar det på i vanlig ordning sakta men säkert, så jag hoppas att det gör det även för er som läser min blogg. Men nog finns väl upp och ner gångar för alla och som man bäddar får man mellan varven ligga. Det är ju så... Ååå har man orsaka det själv så hoppas jag att man ligger jävligt obekvämt och har man inte bädda för det så är det ju förjävligt helt enkelt.

Men det är ju så, så länge man inte gett upp så har man inte förlorat heller. Så det blir full race helt enkelt och det är ingen idè att tveka, för tvekar man så kan man bli stående på att ben för resten av livet.

Ha en nice dag på er! Ses, kanske snart (?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar