22 oktober 2009

Inlåst igen!

Jupp i kväll är det inlåst, enda gången jag tittar på tv i veckan det är på det. Annars tittar jag aldrig... det är lämpligt program för mej, max en tio minuter en kvart innan reklam börjar. Lagom tid att sitta stilla på! Se vad kvällens avsnitt handlar om för något!

Just nu sitter jag i Sannas rum en vända och inväntar Emil skall somna. Ååå det värkar ju som om att han gör det i varje fall tack och lov. Mitt huvud värker av hans ständigt skrikande! Finns det något som kan göra en trött i huvudet och värk så är det just det här skriket han gör oavbruet i timmar, man kan inte ens tänka. Men i helgen skall han vara med sin farmor medans Liam är hos stödfamiljen sin, hoppas det går vägen med Emil också sen och stödfamiljen. Vi har ju önskemål annars så kommer vi nog att sätta oss på tvären i varje fall jag, jag vill ju att han skall vara där jag vet att han har det bra och mår bra. Ååå att man skall slippa sitta och fundera om han är ledsen o.s.v så det här är det enda annars säger vi i från. Vill inte att han skall vara med någon annan. Liams stödfamilj och detta alternatvi är det enda det är det. Om in kontaktpersonen vill låna han och dom blir stödfamilj... annars så säger jag bara DÅ SKITER VI I DET!
Men som sagt inte ta ut något i förskott! Men jag hoppas hoppas det blir som vi önskar!!!

Åååå tack KP för att du finns, för jag vet att jag har inte suttit kvar här annars i dag och tack Liams stödfamilj och tack alla som finns för oss!! Ni är toppen underbar! Tack vare er så finns i varje fall jag!

Nu blir det gå ner för nu sover prinsen också!

2 kommentarer:

  1. Du vet du är värdefull.. Finns för dig ska du veta...

    SvaraRadera
  2. Det låter toppen, tack detsamma :o)

    SvaraRadera