08 oktober 2009

Förkylda!

Usch vad Emil och Liam är förkylda, men en då ganska pigga tycker jag. Emil har varit på dagis i dag och Liam hemma. Så jag och Liam har storstädat både här och där. Sen lyckades jag efter mycket om och men få Liam att sova, ååå vad sov han då. En halvtime! Total vägrade somna om! Så nu sover han sen klockan tre Liam, då orkade han inget mer. Har haft kontaktpersonen på besök här så han somnade i hennes knä. Så mysigt så!!! Men blir väl till att väcka honom om han inte vaknat här strax före fyra, vill gärna att han sover i kväll också.

Hoppas dom är pigg och kry och kan gå på dagis i morgon, för jag skall bege mej till Ljusdal en vända. Försöka fixa klar affären om det går, om det går så heter det inte längre. För nu jävlar skall den bli klar så är det bara. Man kan ju inte vänta på att en kund skall köpa dom saker man bytt in och sen säga ett pris. Förstår väl om man skulle åka till knåda med sin cykel för inbytte och dom skulle säga njaa vi skall sälja den först och se vad vi får. Näää näää så fungerar det inte, den som byter in vet ju redan vad han kan få för utpris på det sen. Men dom har sälja först och se vad som blir för det. Näää nu så... väntat tre fyra månader nu så nu skall det blir klart! Så det blir lite spännande!

Näää häää nu skall jag gå och se om våran tonårsdotter har kommit igång med att plocka ihop det som blev på golvet efter att jag städat alla skåp och lådor och rensat skräp och tvätt. Se om hon blir klar min sin del på golvet också som blev som jag inte visste om hon ville ha kvar eller inte. . . Spännande!

2 kommentarer:

  1. Trevlig blogg du har och så goa kaninungar ni hade.Jag brukar kika in här ibland, tycker nästan jag känner dig eftersom min man och jag har känt din man i hur många år som helst.Han brukar låna traktor av oss...

    ta hand om dig och familjen /AnnaLena

    SvaraRadera
  2. Men Hej!
    Ja nu hänger med, då skall jag skvallra det för min man :o) Skoj att du hänger med, men det kan svänga väldigt här så det är bäst att hålla i hatten :o)
    Ja dom är för goa, men måste bara försöka bli av med alla.. tre stycken är väl klara om en tre veckor och andra kull inte så gammla ännu.

    *kram*

    SvaraRadera