22 augusti 2009

Bara så trött!

Full rulle senaste tiden med en massa tok, massor att göra, inskolningar på dagis, folk som jävlas på dom mest kontstiga och tänkbara sätt. Har ju så god lust om att skriva om en sak men det tänker jag inte göra.
Men stå på dej, ni vet vem vilka som skall stå på er! Lever vi inte i byn så säg!

I dag har vi haft besök av Margareta och Anders, Liams stödfamilj kom på lite fika och grabbsen fick så fina kläder så. Så himla snällt, tack snälla! Ni är då underbara och ni betyder MASSOR skall ni veta!

Plockat och städat ihop på gården också i dag då det såg ut som ja, hjälp vad saker man samlar på sej som bara ligger här och där och kiddsen med alla sina saker. Men börjar väl likna nå i varje fall (frågan är bara hur länge) skulle ha tappat ur poolen också, men näää vi har inte kommit så långt ännu.

Full rulle mest hela tiden och jag är fortfarande inte så där pigg utan mest explosiv så det är ju tur att somliga inte jävlas för stunden i varje fall. Men jag kör fortfarande med "är man med i leken, får man leken tåla"

T veckan lite dagis dags igen, ett års kontroll på BVC Liam skall på och Emil på tandläkarbesök, jag skall kolla blodtrycket igen få se vad det ligger på första gången 160/100 och andra gången 140/80 så vi får väl se nu då tredje gången och sen tillbaka till läkaren. Så jag hoppas på en normal läkare nu, man fick liksom inte hjälp med allt man ville. Men jag kommer tillbaka......

Nääääää vet ni nu är klockan för mycket och jag skall ta mej en och gå och söva...

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar