26 juli 2009

Kom ju på en till sak!

Ja det gjorde jag så här all hast, för att jag läste en annan blogg som också tydligen stämmer in på mej.

Finns en männsika som absolut inte tycker jag skall blogga och skriva vad jag vill och hänga ut saker och ting än hit och en dit!
Men hör upp detta är min blogg och jag tänker blogga om precis vad jag vill, så stör det dej så läs då inte och sen skicka mail till visa om min blogg att jag inte skall eller bör få blogga.

Så sjukt, hur många är det inte som bloggar?????

Jag tänker då fortsätta att blogga det gör jag och vill du läsa så varsegod det tycker jag är super kul att ni hänger med här och det roligaste är jag tvingar ingen att läsa delar från mitt liv och min familj, så min blogg kommer att fortsätta.

Ville bara säga det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar