22 juni 2009

Vad vill folk igentligen!

Tänker på X och X som var hit "som över sin döda kropp" inte vill ha med oss att göra men vill endå komma in och prata. Sinnesjukt!!
Ungefär samma sak hände här för en stund sedan, ett visst entrepenad som vi är granne med. Där jag råkade ta emot däck och två kartonger som var deras, varav dom fick tillbaka kartonger direkt när vi såg att det inte var våra, men trodde att det var våra däck. Ett helt jävla MISSFÖRSTÅND! (ja ni kan ju läsa om det i tidigare inlägg om ni missat)
Nu stannade dess ägare till detta entrepenad i backen här, klev ur bilen och sa det till darling att han skulle se till så att vi skulle flytta här i från och att det skulle gå riktigt illa för oss och att vi inte får köra fyrhjuling och allt vad det var. Ringde upp den här herren jag, för vad tusan skall han kliva ur här i backen ur sin bil och ner till våran gård och gapa och skälla så där.
Så jag ringde upp och frågade vad han hade med min familj att göra och vem fan han är som kan stå och säga att det skall gå riktigt illa för oss och att vi skall flytta. Vad fan har han med oss att göra???? Jag anser detta vara ett hot det gör jag och det fick jag tolka som jag ville av dess ägare.

Sånt här är jag så jävla trött på, så JÄVLA TRÖTT PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

Om man inte tycker om oss så kan man väl lämna oss i fred, varför kommer alla hem till oss på våran gård???????? Lika som för bränder, buskörningar, skottlosning o.s.v o.s.v helta tiden. ALLT HEMMA HOS OSS!!!!

Fattar inte varför är det för att man skall bli så jävla förbannad så man ger nån en smäll???? Hur mycket jävla skit hemma hos oss skall vi få ta hela tiden då. Ge fan i att söka upp oss om ni inte vill veta av oss. Vi söker fan inte upp er. Ni måste ju fatta att det är jobbigt för oss och barnen också. Bli påhoppad jämnt jämnt jämnt!!! Där man till slut brister och man hamnar i ett läge och blir själv dömd! Är det det man vill????????????????????????????

Jag blir så trött vet ni, vet ni vad min högsta önskan är? Det är att ta ungarna och min darling. Min familj! Flytta från denna by, jag trivs inte i denna by det gör jag inte. Det är min högsta dröm! En dröm som en dag kommer att slå in, söker ni upp oss då också eller?

Orkar inte med det här längre snart! Ja jag är arg det är jag för tillfället, mina tårar rinner också. Jag kan också bli ledsen!!! Å jag har ett jävla humör och jag vet att använder jag det ställer jag till det för mej själv, för sen skrattar folk åt det dom tycker är ett MISSLYCKANDE!!!

Jag väljer inte er, men ni väljer fan oss!

Sen vill jag tacka er som finns där som stöd o.s.v och till er som inte går runt och kastar en massa tecken och verkligen tittar rakt fram och skiter i andra och sköter sej själv.

TACK TILL ER!!!

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Tänkte bara kika in och säga att du måste nog ta bort mig på de bloggar du följer och lägga om mig :P har ju ändrat namnet för jag såg att det fattades en bokstav på mitt namn i adressen så den länken till mig funkar inte :P tack på förhand :)

    SvaraRadera
  2. aha då skall jag jag göra det :O) tack tack!

    SvaraRadera