17 juni 2009

Krångel!!!

Jaaa bloggen krånglar så det är nå hemskt, skulle sätta mej redan i går och lägga in någon bild med bloggen vill absolut inte vara med. Sen är den lika muppig i dag också, rätt vad det är lägger den ej fram texten och visar endast bilder o.s.v så jag blev så less i går kväll så jag gav fan i det.

Men i dag är det en ny dag så jag hoppas bloggen sköter sej, får försöka blogga lite extra i dag :O)

Sen säger jag bara vilket sendrag!!! Nu har dom börjat snickra här igen för mattläggaren tycker inte arbetet var bra gjort i badrum. Man har ej användt sej av gipsskivor utan bara spånskivor och även gjort en kant för vattnet inte skall rinna för långt ut. BAKLÄXA!!! Så nu är snickaren här igen efter snart tre veckors uppehåll för att fixa alla fel. Mycket märkligt! Klantigt om inte annat... men vi är då lovad att ha allt klart någon gång nästa vecka... så det hoppas jag då.

Nepp nu väntar kaffe igen, måste ha en skvätt till. Så kastar jag ut lite mera sen då under dagen i hopp om att bloggen sköter sej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar