25 juni 2009

Hur gör man nurå???

Jaa hur gör man nurå? Har fått ett erbjudande om att vara med grabbarna på dagis i tre veckor med start från till veckan, vad jag förstod två timmar om dagen då.
Varför? Ja mest för att komma ut lite och att grabbarna får lite att göra och vara med andra barn och så blir dom ju så gott som inskolade också då. Men jag vet inte, först då på ordinarie ställe då och sen fölets dagis i två veckor. Nej jag vet faktiskt inte för sen blir det uppehåll också då ett tag tills det blir dagis på "riktigt". Sen blir det lite krångel vecka två där i så fall. Darling jobbar och jag kan inte lämna Oskar hemma själv heller, Sanna klarar ju sej själv. Men lämna Oskar med Sanna vill jag inte heller.
Så ja.... vad man har blivit velig och hemma kär, det är något hemskt faktiskt. Men blir väl lätt så också.
Inte gjort ens en praktik sen ja du, håll i hatten sen -96, det är ju ett x antal års sen det faktiskt. Fyra barn har det blivit under dessa år och två bonus barn och en massa annat.

Så lätt hänt att man blir hemma kär...

Så ja jag vet inte vad jag skall göra, skall då ta en kopp kaffe och fundera!

2 kommentarer: