24 juni 2009

God morgon!

Tänkte ta en riktig härlig sov morgon, men hantverkare i huset är det skit svårt. I dag blir våran dusch klar! Fast det är väl bäst att inte ropa hej förän det är klart, mattläggaren lägger det sista i dag och rörmokaren är här. Han fick lite mera jobb för snickaren hade väl bygg i för hans rör på något sätt så han fick lite mera att fixa rörmokaren, ja gösses är det inte fel matrial han användt så byggde han in röret. Skratt!!! Men hur som helst är det nära att det blir klart i varje fall.

Känns alldels lugnt här hemma skulle jag vilja säga, Sanna o Oskar sover ännu, darling är ute och gör sina timmar på sitt kneg och Liam o Emil sov som sagt hos Inga och Farmor i natt. Så jag skall ringa ditt och höra om hon fick sova något i natt sen blir det tvätta håret en vända efter gårdagens tur.

Sticker till Bollnäs här vid halv ett, ett tiden. Så jag skulle ha alldels varit och fixat nå snabbt vi kan äta innan så slipper man en hungrig mage i Bollnäs. Så vi får väl se då vad man skall hitta på.

Hoppas dom sätter på vattnet snart så man hinner tvätta håret också nu då innan, ett varv med dammsugaren skall det också bli.
Nepps nu skall jag ta och ringa och höra hur det är med prinsarna små!

1 kommentar:

  1. Hallå :) Ja men så bra då :) hihi Japp allt är bara fint här. Hur är det sj då? Ja jag tycker om bilder tycker en bild säger så himla mycket :) Du får ta och lägga ut bilder på de nybyggda sen då :) Ha det bäst!

    SvaraRadera